קידום אתר בגוגל וחשיבותו – הסבר

יש הרבה שממליצים לבעלי עסקים לעשות קידום אתרים לעסק שלהם. צריך לבחון בזהירות אם זה טוב לעסק.

מהו קידום אתרים ומה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

הרבה לקוחות פוטנציאלים מחפשים מוצר או שירות בגוגל. הם פונים לאתרים שבתוצאות החיפוש ונכנסים לתוכם. אחרי זה אם האתר שכנע אותם הם יוצרים קשר דרך הטלפון או טופס יצירת הקשר באתר ואם זאת חנות אינטרנטית הם קנים בה מוצרים.

תוצאות החיפוש בגוגל מחולקות בדרך כלל למודעות בתשלום שכל הקלקה עליהן עולה סכום כסף שמשלם המפרסם ותוצאות אורגניות שבהן גוגל מחליט מהו האתר שנותן את התשובה הכי טובה לשאלה של הגולש.

לפעמים גם מופיעות מפות עם מיקום כחלק מהתוצאות האורגניות וזה עוזר גם למשוך גולשים לעסק.

הנה למשל חיפוש של הביטוי “וטרינר תורן”

חיפוש בגוגל

באדום מוקף החיפוש הממומן במודעות גוגל. אחריו יש מפות עם המיקומים האזוריים ואחרי זה התוצאות האורגניות של גוגל.

חלק מהגולשים שזה בערך 20-30% יבואו לקמפיין הממומן וילחצו על המודעות. חלק מהם יהפכו ללקוחות. ניהול נכון של קמפיין ממומן יכניס ללקוח יותר כסף ממה שהושקע בפרסום. את זה עושים עם מנהל קמפיין מקצועי בגוגל שיידע איך לבנות את הקמפיין, איזה מודעות לשים, על איזה ביטויים לרוץ ואיך להביא תוצאות.

עוד על קידום ממומן בגוגל ניתן לקרוא כאן

כשמדברים על קידום אתרים מתכוונים בדרך כלל לביצוע קידום אורגני בגוגל שמתבצע לטוח הארוך.

בקידום האורגני הכוונה היא להביא את האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל על ביטויים משמעותיים. אלה צריכים לההפך לפניות וללקוחות.